ПАМ’ЯТКА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
Стає майстром педагогічної праці звичайно
Стає майстром педагогічної праці звичайно
той, хто відчув себе дослідником
В.О.Сухомлинський
СФЕРИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
Перша сфера відповідальності класного керівника — забезпечення життя та здоров’я учнів.
Для цього класний керівник постійно:
- слідкує за відвідуванням занять учнями;
- з’ясовує причини відсутності на уроках;
- володіє інформацією про стан здоров’я кожного вихованця;
- розроблює комплекс заходів у класі для покращення стану здоров’я дітей, привчає їх до постійних занять фізкультурою та спортом;
- організовує для них гаряче харчування.
Друга сфера діяльності — забезпечення позитивних відносин між дітьми класу, утворення приємного психологічного мікроклімату.
Третя сфера діяльності класного керівника — забезпечення засвоєння учнями навчальної програми.
Класний керівник допомагає:
- учням розробити стратегію особистісного розвитку;
- інформує батьків про результати навчальної діяльності дітей;
- відповідає за координацію діяльності вчителів-предметників та батьків;
- займається моніторингом успішності в класі; > прогнозує результати успішності учнів;
- організовує роботу з обдарованими дітьми.
Четверта сфера діяльності класного керівника — виховання патріотичних почуттів, формування громадянсько-правового досвіду, розвиток в учнів соціальної компетентності.
Ця сфера залежить від особистості самого педагога, його громадянської позиції.
Формування громадянсько-правового досвіду проводять на основі практичної діяльності учнів.
П’ята сфера діяльності класного керівника — уміння програмувати, складати модель виховання дітей у класі.
Ця сфера передбачає:
- визначення проблем;
- бачення перспективи;
- планування участі класу в різних конкурсах, змаганнях;
- визначення рейтингу класу у виховному процесі.
Шоста сфера діяльності класного керівника — це профілактична робота з дітьми групи ризику, залучення їх до колективної діяльності.
Чітко знаючи основні сфери своєї діяльності, класний керівник зможе правильно розрахувати час своєї діяльності, бути ефективним класним керівником.
Психологічні тести для дітей
|
Тест на визначення рівня самооцінки |
Психологічні тести для дітей | |
Автор: В. І. Тернопільська «Психологія для старшокласників» | |
Людям властиво порівнювати себе з оточуючими і на основі цього оцінювати самих себе. Хтось оцінює себе дуже високо, а хтось, навпаки, оцінює себе низько, вважає ні на що не здатним. Крім загальної самооцінки особистості, людям властиво оцінювати і свої окремі якості: в якихось якостях оцінювати себе вище, а в якихось — нижче. Здорова особистість має досить високу (але не занадто!) самооцінку, головне — щоб вона була адекватною, тобто оцінка людиною своїх якостей відповідала б її реальним якостям і досягненням. | |
Детальніше... |
Чи вмієте ви спілкуватися? (Тест для підлітків) |
Психологічні тести для дітей | |
Автор: В. І. Тернопільська «Психологія для старшокласників» | |
Широко відомі слова Антуана де Сент-Екзюпері: "Єдина справжня розкіш – це розкіш людського спілкування". Але для декого ця розкіш перетворюється на муку (якщо людина надто сором'язлива і невпевнена в собі). Зустрічаються і "генії" у спілкуванні – люди, які в тій чи іншій ситуації інтуїтивно знаходять правильні прийоми контакту. Перевірте свою комунікабельність за допомогою цього тесту. Кожна відповідь "так" оцінюється в 2 бали," іноді" – 1, "ні" - 0. | |
Детальніше... |
А який ти у конфліктній ситуації?
Психологічні тести для дітей | |
Уважно прочитайте вислови і прислів'я. Визначте, наскільки кожне прислів'я відповідає вашим діям під час конфліктів. Чим більшою є загальна сума балів за певною стратегією розв'язання конфліктів, тим частіше ви схильні застосовувати цю стратегію. Чим менша загальна сума, тим рідше ви користуєтесь нею. |
Виховні години
Комментариев нет:
Отправить комментарий